Loading...
pic0458

Carlsberg Ukraine – це не тільки найвідоміша компанія-виробник пива, сидру та безалкогольної продукції, але й взірець соціально відповідальної компанії.

«Carlsberg Ukraine – соціально відповідальна компанія, яка піклується про навколишнє середовище і намагається внести свій вклад в розвиток українського суспільства», – оголошено на сайті компанії. Які ж соціальні проекти підтримує Carlsberg Ukraine сьогодні та чому компанія приділяє особливу увагу проектам аграрної сфери, ми розпитали у Євгена Шевченка, генерального директора Carlsberg Ukraine.

– Так, ми приділяємо особливу увагу ініціативам, що націлені на сталий розвиток спільноти. В минулому році на глобальному рівні була запущена програма «Ціль 4 нулі: разом для майбутнього». Програма пропонує відповідь на глобальні виклики, такі як зміни клімату, чистота повітря, нестача водних ресурсів, питання охорони здоров›я та безпеки, тощо. Керуючись визначеними пріоритетами, ми прагнемо до максимально екологічного та ощадливого, з точки зору використання ресурсів, виробництва. На наших заводах встановлені передові системи очищення води, що також дозволяє максимально використовувати відпрацьовану воду в технічних цілях. Що цікаво, наші заводи є одними з найбільш ефективних та заощадливих в Carlsberg Group в плані водокористування. Carlsberg Ukraine використовує альтернативні джерела енергії, такі як біогаз та енергію тепла, та економить інші ресурси, що вживаються як на пивовиробництві, так і по всьому ланцюжку «від поля до бокалу». Так, наприклад, ми використовуємо зворотну скляну пляшку, замінюючи нею нову скляну тару майже наполовину. При цьому, ми не обмежуємося екологічним підходом до виробництва, і сприяємо розвитку громадських організацій, що займаються питаннями охорони навколишнього середовища. Наприклад, вже кілька років поспіль Carlsberg Ukraine фінансово допомагає організації «Україна без сміття», яка популяризує роздільний збір в Україні. Іншою важливою частиною нашого КСВ є підтримка мистецтва і талановитої молоді. На сьогодні мало кому з наших споживачів відомо, що Carlsberg Group управляється групою вчених комерційного Фонду Carlsberg, якому належить контрольний пакет акцій компанії. Подібна структура не може не відбитися на стратегії і діяльності компанії на всіх ринках, від Данії, до України. Фонд Carlsberg веде дослідження в галузі природничих та соціальних наук, і вже подарував світові чимало відкриттів, від шкали кислотності pH до ячменю, стійкого до посухи, – наша відповідь на проблему глобального голоду. В Україні ми підтримуємо стипендіями талановитих студентів Українського Католицького Університету. Так само Carlsberg Ukraine активно сприяє розвитку мистецтва. У нашому оновленому арт-комплексі «Львіварня» ми проводимо виставки українських художників, як вже відомих, так і зовсім молодих, але перспективних.

Невід’ємною частиною КСВ для нас є просування ідеї відповідального споживання алкогольних напоїв та недопущення реалізації алкогольних напоїв громадянам, що не досягли 18 років. Уже кілька років поспіль пивовари України об›єднуються і проводять Всесвітній день відповідального споживання пива. Це традиція, запозичена у наших європейських колег. У цей день ми навідуємся у точки продажу пива і нагадуємо продавцям про їхню відповідальність за дотримання жорсткого правила – недопущення продажу пива неповнолітнім. І, звичайно, ця ініціатива не обмежується одним днем – ми підтримуємо громадську організацію «Відповідальність починається з мене», пов›язану з роботою із громадськістю у регіонах, щоб уникнути зловживання алкогольними напоями або споживання алкогольних напоїв неповнолітніми. Минулого року Carlsberg Ukraine виступила партнером міжнародної виставки Agroport Ukraine, чи є це частиною стратегії соціальної відповідальності компанії? – Ні, це не стратегія соціальної відповідаль- ності компанії, це невід’ємна частка ведення нашого бізнесу. Пивовари – важливі учасники вітчизняного агрокомплексу: галузь є одним з найбільших внутрішніх споживачів зернових культур, – пивоварного ячменю, основного компонента пива. Важливо, що ми проводимо вітчизняну аграрну сировину через весь ланцюжок доданої вартості в межах країни. Ми розуміємо, яку цінність для економіки України представляє агросектор, і, як відповідальний гравець цього ринку, намагаємося максимально підтримати подібні заходи. Також потрібно відзначити високу консолідацією на форумі аграрних компаній та експертів. Ми пишаємося нашим партнерством з Agroport Ukraine і плануємо продовжувати його і в майбутньому, включаючи цей рік.

Безперечно можна сказати, що високий рівень корпоративної соціальної відповідальності бере початок ще з тих принципів, які були закладені ще засновником компанії, датчанином Якобом Крістіаном Якобсеном «Варимо пиво для кращого сьогодні і завтра». Історія бренду Carlsberg тісно переплетена з історією самої компанії, адже вони ділять навіть безпосередньо назву. Історія і компанії, і бренду, розпочалася в Данії, коли у 1947 році Якоб Крістіан Якобсен заснував невелику пивоварню неподалік від Копенгагена і назвав її на честь свого єдиного сина (Carl – «Карл») і місця розташування пивоварні – невеликому пагорбі (berg – «гора»).

Якоб Якобсен був справжнім новатором, любив пиво і постійно прагнув до досконалості в мистецтві пивоваріння. У 1875 році він заснував дослідницьку Лабораторію Carlsberg, де зібрав найвидатніших учених того часу. Результатами своїх досліджень Лабораторія ділилася зі всією пивоварною галуззю. На сьогоднішній день Лабораторія Carlsberg залишається важливою частиною компанії, продовжуючи здійснювати відкриття і впроваджувати інновації в галузі пивоваріння, покращуючи якість пива і технології пивоваріння. У числі найбільш відомих наукових відкриттів нашої Лабораторії можна назвати шкалу pH і чисту культуру дріжджів.

А в 1876 р був заснований Фонд Carlsberg, саме тоді Я.К. Якобсен забезпечив світле майбутнє своєї пивоварні, передавши її в ведення Датської Королівської академії наук і літератури. З того часу Фонд Carlsberg здійснює контроль над діяльністю Carlsberg Group, спостерігаючи за тим, щоб в роботі пивоварної компанії наголошувалося на інноваціях та високій якості продукції, а також на підтримці фундаментальних досліджень в галузі природничих наук, суспільних наук і гуманітарних дисциплін.