Loading...
1

За останній рік ГОЛОВНА ПОШТА КРАЇНИ  зазнала чимало глобальних реформацій та змінила парадигму національного поштового оператора України. Все почалося рік тому, коли компанія розпочала ребрендинг – як логотипа та візуального сприйняття національного поштово-логістичного оператора, так і «змісту» – віднині тільки якісно нові послуги, привітний персонал і відсутність черг. Наразі компанії вже є чим пишатися!

Що ж вдалося вже реалізувати із задуманого за 10 місяців розповіла Анна Колесова, директор з розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами Укрпошти:

– Ребрендинг – це не дія першої необхідності, це радше вимушені заходи для відбудови позиціонування від «старої» Укрпошти: від негативу, з яким, як правило, нас пов’язують, а саме: підходів в обслуговуванні, черг тощо, до створення нового, більш позитивного іміджу Головної пошти країни як сучасної та технологічної логістичної компанії. Однак ребрендинг – це не тільки візуальні зміни. Для нас важливе значення мають зміни та поліпшення, які ми проводимо в «змісті» роботи Укрпошти. Ми несемо нову ідеологію, а отже – якісно нові послуги й сучасні підходи до  обслуговування клієнтів. Тому ми рухаємося з новими потребами наших клієнтів та ринку послуг. Зокрема, ми впровадили послугу «Укрпошта Експрес» – доставка в короткі терміни за лояльним тарифами. Тепер у клієнтів є вибір: якщо важливі терміни доставки – обираєте експрес-доставку, якщо важливі не терміни, а вартість доставки, – «Укрпошта Стандарт».

10-2

По-друге, ми розпочали роботу через «Особистий кабінет» як для великих корпоративних клієнтів, так і адаптовану версію для фізичних осіб. Люди не хочуть стояти в чергах і «заповнювати від руки» – ми це розуміємо. Для того, щоб швидко відправити посилку, ви можете у себе вдома заповнити форму в «Особистому кабінеті», роздрукувати і без черги прийти відправити. Завдяки «Особистому кабінету» ми розвантажуємо роботу операторів і зменшуємо черги у відділеннях. По-третє, нещодавно ввели можливість оплати відправлення як відправником, так і одержувачем. Ринкові вимоги диктують

певні умови сервісу, яким ми сьогодні вже відповідаємо. Тепер сам інтернет-магазин або компанія вирішує, хто оплачуватиме послугу доставки.

Також наше ноу-хау – SMARTBOX. Це не тільки красиві, коробки, це унікальна послуга на українському ринку! Суть в тому, що у вартість, умовно кажучи, «коробки» вже включена і вартість відправлення – такий передплачений сервіс. Людині не потрібно переважувати її або стояти в черзі, просто заповнити вдома дані й віддати оператору у відділенні.

 

– Укрпошта є партнером Агропорт Україна. Який результат та ефект від співпраці та участі у заході?

– Ми маємо максимально популяризувати наші послуги і доносити наші можливості безпосередньо до клієнтів. І подібні заходи досить ефективні для цього. Небагато хто знає, що ми перевозимо чимало

різноманітних товарів, трапляються навіть екзотичні, зокрема, бджоли.

Працюючи на виставці Агропорт, ми отримали змогу безпосередньо вийти на ринок аграріїв. У фермерів часто не доходять руки моніторити ринок доставки, а якщо вони з віддалених регіонів, як

дізнаються про наші послуги? Вони можуть не знати, що їхні колеги відправляють через Укрпошту саджанці  що у нас є цілі програми з каталожної торгівлі насінням тощо. Тому, ми, наприклад, приїжджали на виставку разом із фермером, який вирощує ківі на продаж і розсилає їх по всій Україні через Укрпошту. Агропорт – відмінний майданчик для інформування аграріям про нашу компанію та послуги.

10-3

Нагадаємо, що ПАТ «Укрпошта», яке постійно підтримує розсилку продукції заходу, минулого року отримало відзнаку AGROPORT East Kharkiv 2017 за плідну співпрацю.

«Майже 8 разів на рік наші Дайджести «розлітаються» до фермерів усієї країни. І, звісно, я моніторив ринок – зіставляв різні пропозиції, як за вартістю послуг, так і за надійністю доставки, і в результаті обрав Укрпошту. Мені важливо, аби інформація потрапила до рук адресата, незважаючи на віддаленість проживання. Укрпошта є надійним логістичним оператором та партнером Агропорт України.»

Дмитро Титаренко, організатор Агропорт та постійній користувач послуг Укрпошти